onsdag 12 september 2007

I spend a fortune to have my fortune told

En som följde linjerna i min handflata i somras menade bestämt att resten av mitt liv fanns där för honom att uttyda. Mitt liv kommer att innehålla tre barn, en allvarlig sjukdom, eget företag, rikedom och tvära kast mellan lycka och depressioner. Mannen som jag håller så kär är dock inte mannen i mitt liv. Det kommer snart att ta slut och DÅ kommer jag träffa den riktiga mannen i mitt liv. Jag drömmer även sanndrömmar mellan tre och fem på morgonen berättade han. Häromdagen vaknade jag kallsvettig vid fyra tiden, Zlatans mamma hade dött i min dröm och Zlatan skulle därför inte spela EM-kvalmatchen samma dag. Det var inte sant. Därför förkastar jag nu hela spådomen som oroade mig lite och väljer att tro att han är mannen i mitt liv. J alltså, inte Zlatan.

Inga kommentarer: