torsdag 17 januari 2008

blank blank blank blank

Trött. Tre kvällar på raken har jag kommit hem alldeles för sent och gråtit av trötthet, ont i kroppen och framtidsångest. I morgon ska jag ha åttatimmars slutseminarium på hela min utbildning och sen flyga till J. Jag har inte orkat börja förbereda mig för seminariet, inte orkat packa. Jag orkar bara ligga ner platt och tycka synd om mig själv.

Utan problem kan jag enas med mig själv om att mitt dominerande tyckasyndommigsjälv drag är rätt så tråkigt. Faktiskt så tråkigt att jag tycker synd om mig själv över att det är så det ligger till.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Been there, done that. Du kommer igen! Heja dig!

egoistiska egon sa...

vad hemskt med 8h seminarie. hade det i våras och jag grät så jag trodde jag skulle dö efteråt. och lite i pauserna också.

Anonym sa...

Hav förtröstan, det går över... ;)

Kram!

Joules sa...

det är enklare att göra nått åt det när man vet vad problemet är.

så du kommer hem en dag från 8-timmars seminarie, trött som fan, och rätt som det är har du packat och gjort allt klart.

jag tror att du kanske ev lider av nära-deadline-syndromet.

dvs man packar 2 timmar innan man ska åka.

trevlig resa!