lördag 23 februari 2008

Be för mig vänner...

Hör tillbaka från tre olika tidningar idag med en gång efter att jag skickat in ansökan. Och ska jag vara neggig så tror jag att det här betyder att alla andra tidningar jag redan sökt och där jag inte hört pip är körda. För sista ansökningsdatum betyder tydligen ingenting. Den intressanta får veta det på stört, att hon är intressant. Tydligen. Nu blev jag nervös och började svettas. Har liksom förlikat mig med och neggat så för mig själv om att jag inte ska få ett jobb att det blev läskigt nu när det där glödande hoppet plötsligt flimmrar framför ögonen.

5 kommentarer:

jonny sa...

va e d för jobb?

Haren sa...

journalist. över helgen har jag dock förlorat hoppet igen.

jonny sa...

aight..dont...dom e inte värda att bli bitter för...

fixade precis ett jobb på tiding till sommarn å han snubben var verkligen riktigt snäll..så de finns hopp

Haren sa...

Grattis! Nä, bitter är dumt att vara men ibland blir jag rädd för att det är precis det jag håller på att bli, gammal och bitter. Och det känns liksom bittert att jag känner så...

jonny sa...

när får du veta då?