söndag 26 oktober 2008

....

Men tror ju att det ska finnas massa tid for sandaringa kvalitetstid med varandra nar man bor ihop. De senaste tre veckorna har vi atit tva frukostar ihop och tva middagar. Olika scheman och han ingadagariveckan ledig aldrig. I morgon ar det rod dag. Jag ar ledig och han ar ledig.

Det har varit varat hal som vi har sparat och langtat. Stranden och picknick och bara vi tva. Sa kommer jag hem och har jobbat i tolv och en halv timma och tanker att imorgon da... Da ar vi lediga. Nar han sager att hans syster och hennes pojkvan och sa hans asjobbiga tjejkompis ocksa ska folja med till stranden imorgon. "Det blir val kul"?

Jag asdramatiskt: YEAH WHATEVER...

Han: Don't be like that.

Jag: DONT TOUCH ME! REALLY DONT TOUCH ME.

Nu agnar han sig at dramatiskt diskande och jag dricker ol och stirrar intensivt pa dataskarmen. Sant gor vi tydligen hemma hos oss pa sondagskvallar.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Sånt där är faktiskt djävligt pissigt. Sen, om han går med på att vara ensam så får man dåligt samvete och hela dagen är förstörd ändå. Hoppas att stranddagen blir fin, trots allt. Kram!

egoistiska egon sa...

tänkte skriva som jenny. kram.