fredag 24 oktober 2008

Jobb

Jag har sokt ett jobb i dag. Pa en kedja av bokaffarer. Inte mitt dromjobb med 300 procent mer mitt dromjobb an det nuvarande.

Det roliga var att man fick fylla i massa roliga flervalsalternativ fragor som var av typen:

"Du jobbar i en kiosk och din kompis kommer in och vill ha en gratis cocacola. Vad gor du?"

Jooo men assa om jag sager att jag ger bort den gratis sa kommer jag ju sakert att fa ett jobb hos er.

Sen skulle det skrivas anledningar till varfor man vill sluta pa sitt nuvarande jobb.

"Ja for att min chef ar ett psyko som jag misstanker gillar att roka crack, aldrig gor schemat i tid, tillater 10 dagars semester per ar och for att det ar skittrakigt och javligt slitigt att vara servitris."

Skrev jag inte.

1 kommentar:

Miss Baglady sa...

Nej, ibland är ärlighet helt överskattat:)