måndag 22 februari 2010

Paranoid

Oj nu har nåt konstigt hänt. Först kom Js syster med familj hit med både fika och lunch. Jsystern tittade med hjärteögon på mig och sa att om det var något vad som helst så var det bara att ringa. Avlastning, mat, sällskap, ja vad som helst?

Sen ringde yngsta Jbrodern och frågade om de kunde komma bort en sväng i eftermiddag. Och de kunde ju passa Trollet en stund om jag kanske behövde sova.

Jag anar någon form av konspiration. Att det är Jpappan som med myndig stämma uppmanat alla sina barn att besöka mig med jämna mellanrum för att kolla att jag verkligen pallar med det här. Antagligen som en följd av att J och Trollet blev ivägskickade från hemmet i fredagseftermiddag. När jag bara ville vara själv. J åkte till sin far och berättade säkert om min darrande underläpp.

Inga kommentarer: