fredag 12 mars 2010

Super 8mm



Va fasiken jag bjussar på detta. Det här med hemlig blogg och så, ja alltså alla som känner mig kan lista ut att det är jag som skriver om de någonsin snubblade över denna blogg ändå. Och av er typ fyra som läser så vet typ tre hur jag ser ut ändå. Och till den som inte vet det så måste jag ju meddela att jag såklart egentligen är mycket snyggare än när jag fött barn. Min kelle har gjort filmen och fasiken vad snyggt det är med super 8, nu ska vi fasiken filma allt viktigt med super 8.

12 kommentarer:

Underlandet sa...

Du är väl jättesnygg även när du fött barn!

Är det din kille som sitter på stranden vid 3:11 ungefär?

egoistiska egon sa...

MEN ÅH vilken magisk film. Magisk!

Haren sa...

Gulleni! Underlandet: japp det är han. Fin!

Jenny sa...

Sitter här och gråter lite, för ni är så himla fina och det är så himla fint och lilla Trollet verkar tycka att hennes läppar smakar mycket gott.

anydaynow sa...

åh. fint! och the xx + crystal castles= bra musikval!

Anonym sa...

Grymt fint! Får jag fråga vad låtarna heter?

Carina sa...

ahhhhh, vilken underbart fin film!!! :)
blir helt tarogd har borta.. :)

Emma sa...

Tack snälla att man fick tjuvkika. Jättevacker film, inland är det fördelar med att han en kille med det jobbet! Astrid har en exakt likadan napp som min unge. Är det förresten svårt att hitta bäbiskläder (till en tjej) som inte är rosa på Nya Zeeland?

Haren sa...

Gulliga alla!

Anonym: Min kille har gjort filmen men om jag inte har helt fel så är det the xx - vcr och crystal castles - tell me what to swallow.

Emma: Barnkläder är generellt skitfula här. Är de inte rosa så är de ändå frilly. Men hittills har hon mest svenska kläder, mest från lindex, eftersom släkt och vänner skickat så himla mycket. Lite rosa kan hon väl ha, det är bara en färg, vad jag inte vill är att hon ska se ut som nån jäkla bakelse.

Anonym sa...

Du har allt jag aldrig kommer att få uppleva med min kille. Ta vara på det.

Anonym sa...

Superfin film! Och sådär vacker hoppas jag också på att få vara som nyförlöst. /therese

RvT sa...

Jättevacker film!