måndag 4 oktober 2010

Dagens i-landsproblem del 2

Jag har en jättefin klänning som jag fått i present av en Jbrorsorna. Den är lite av en favoritklänning, väldigt somrig, lite böljande, färgglad och väldigt blommig. Så jag använde den massor förra sommaren. Nu har solen skinit en del och jag har genast plockat fram den. I dag började jag fundera lite på varför lappen med märket och storleken satt på framsidan. Provade att vända på klänningen och insåg raskt att jag gått med baksidan på framsidan hela förra sommaren. Knapparna skulle visst vara där bak. Och det störigaste eller bästa är att klänningen är ännu snyggare nu.

Skyller på att jag var apgravid och sedan sönderammad förra sommaren.(att den fortfarande passar och inte hänger som en trasa är en annan historia som vi helst inte talar om).

Inga kommentarer: