lördag 21 maj 2016

Fredagswin

Vi ska ju på semester jättesnart. Jag har verkligen inga sommarkläder. Och hinner/orkar/har aldrig råd att shoppa. Men nu har jag försökt ta tag i detta. Beställde en klänning, ett par sandaler och en bikiniunderdel förra veckan när jag låg på soffan hela veckan post en (helt ofarlig) operation.

Idag begav jag mig ut på jakt efter en bikiniöverdel. Det jobbigaste som finns efter att leta jeans. För mig alltså. Det gick till så här. Jag gick in i en butik, såg en enda fin bikini. Provade. Den var perfekt! Det var 20% rea och jag hade en bonus som gjorde att den blev helt gratis. Och jag fick en chokladbit i kassan!

Då fick jag feeling och kände shoppingflow och gick till HM för att hitta några billiga sommarklänningar. Där var det svinlånga köer och jag blev svettig och orkade inte prova något. Ändå bäst att packa light ju. 

1 kommentar:

Maria sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)