söndag 2 maj 2010

Vi gör väl detta då

Huvudvärk och onda armar. Alltid när jag känner mig lite ledsen. Men nu försöker jag att se fram emot detta istället. Packa klart och sen ha en fin dag. Ute är det höstsol. Och jag blir lite tvär när jag inser att det är mycket finare och varmare här än i Sverige(typisk svensk, jagar ständigt fint väder).

Dock lite nervig inför resan. Trollet må vara snäll men tolv timmar i mitt knä, sen sova på främmande hotell, ytterligare tio timmar i mitt knä, väntetid i London och två timmar eller så till på plan. Hon kommer inte gilla och inte jag heller tror jag. Hoppas lite på att vi får sitta bredvid någon som förälskar sig i Trollets gullighet och vill underhålla henne då och då.

1 kommentar:

anydaynow sa...

hoppas resan går/gick fint! njut av sverige! kram