tisdag 15 maj 2007

Annat psykbryt

Lista på saker som är jäkligt jobbigt när jag är stressad

#Strömavbrott tidig morgonen i två timmar= ingen dator, ingen spis att koka gröt på, ingen kaffebryggare att koka kaffe i= ingen uppsats skriven.

#Vatten avstängt mellan 13-17= jag hade glömt bort detta och därav inte duschat, inget vatten att koka kaffe med, inget vatten att dricka till min chilimat, mun som brinner= ingen uppsats skriven.

Utan kaffe försmäktar jag i detta öde hem. Minst en kopp i timmen är en nödvändighet för fungerande hjärna.

En bra sak är att jag är väl förbredd för katastrofer av detta slaget och har handdesinfektion hemma eftersom jag älskar att tvätta händerna. Det är det enda som är bra.

1 kommentar:

egoistiska egon sa...

jag älskar att tvätta händer jag med. kan inte göra något utan att tvätta händerna.