måndag 5 november 2007

?

Att jag blivit överjävligt trist och nykter och inte har nån koll på barer och klubbar och sånt nu för tiden har nog inte mina vänner missat. Mest medveten om det är väl jag själv. Men jag har tänkt att det är bra med en paus från det livet, att lusten att förfestadansadrickashotsefterfesta kommer tillbaka sen. Men alltså nu får det vara nog. Jag står inte ut med mig själv längre.

Detta var min helg:

Fredag kväll:Var först på gudtjänst och sen nattvandrade jag. Till reportage alltså.

Lördag: Satt och väntade på att en katt jag passade skulle behaga komma hem och bli matad, i sex timmar. Skrev på reportage. Åt ostbågar, glass och godis. Kollade på pinsam lördagstv.

Söndag: Dog av mitt antisociala liv och ringde, txtade och mailade alla jag känner för att dom skulle vilja fika med mig. INGEN hade tid. Fortsatte skriva på reportage. Handlade mat. Jobbade. Gjorde pizza med massa ost. Oroade mig för att J dött under gårdagens barrunda i Belgrad.

Detta måste officiellt vara den tråkigaste helgen i historien. Nästa helg då ska jag om inte dricka en liter gin, dansa mig supersvettig, somna på nattbussen och vara asbakis dagen efter i allafall dricka en halv flaska vin och umgås med människor jag tycker om. Att inte umgås med människor måste vara det tristaste som finns.

Inga kommentarer: