lördag 15 december 2007

hjälp!

Jag ska få göra ett resereportage. Alltid har jag velat ha betalt för att resa. Så detta är en stor grej för mig. Tro mig det är inte till min drömdestination men ändå... Men glädjen övervägs nästan av stressen. Detta måste bli urbra för att jag ska få fler uppdrag av dom i framtiden! Då kan vi övergå till nästa stressmoment. Jag måste fota själv! Jag har absolut inte medvetet försökt lura i dom att jag är proffsig på att fota på något sätt. Mer sagt att jag tycker att det är roligt att fota. Men vem fan tycker inte det idag? Nån som vet någon akutfotokurs?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra och bra jobbat!!

Nu står jag på tå och viftar med händerna, skriker "ta med mig", jag fotar och reser gratis! ;-)

sara sa...

Grattis! Får man resa gratis spelar det ju nästan ingen roll vart det bär!

Haren sa...

Erik: jag ska komma ihåg det när jag etablerat mig och får välja min egen fotograf; )

Sara: Tack! Precis så är det faktiskt!

Jenny sa...

Grattis som faen! Måste träffa dig lite innan jan, och prata Indien. Visst kan vi?

Haren sa...

Jenny: har glömt när du åker men visst är det inte förrän mitten på jan någon gång? Klart vi ska träffas och indienprata. Tillbaka i sthlm efter jul/nyår 2 jan, efter det anytime söt!

egoistiska egon sa...

gud så roligt! äh, ta massor massor med kort, så blir det alltid något bra.