onsdag 27 februari 2008

det här såg jag inte komma

Första gången jag blir sådär riktigt arg på honom, well förutom när facebook lurat mig att han varit otrogen, är idag. Så arg att jag tjutgråter i caféet på skolan och snorar på Bästa grannens tröja. Och faktiskt skriker jag är inte ledsen, jag är arg sådär som mammor sa jag är inte arg, bara besviken. Jag slänger med telefoner och vägrar svara när han ringer igen och skickar istället muppiga sms om varför jag inte kan prata med honom. Säger att jag inte vill åka dit längre. Han vill släta över och jämna ut och klappa med sockerorden och så många iloveyou att min display gör mig yr. Det krävs så lite för att det ska vara förstört. Precis så skör är den kärleken. Just idag älskar jag honom inte längre. Tycker inte ens om honom. Jag är bara full av arg och då får inte kärlek plats i mig.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Amen... NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Bli glad igen kvinna och åk dit! Jag hatar när folk är olyckliga, speciellt folk som jag har träffat å så. Kram på dig!

Anonym sa...

Det är bättre. Jag har varit ARG hela dagen och ilskeshoppat lite. Sen på jobbet glömde jag bort att vara arg en liten stund och var lite kär i stället. Han har varit jättedum men jag har nog lite oroliga nerver för hur det ska bli där också.

stambyte sa...

Men vad är det som har hänt?