onsdag 19 mars 2008

My boyfriend is so serious these days

Jisses det ar svart det dar med forhallande. Hur var det med ge och ta? Och plotsligt ar jag i nagons vardag. Och jag ar den som sitter och vantar och vantar. Forsoker att le talmodigt nar det ar sondag och den enda lediga dagen pa veckan som jag gatt och vantat pa och varan utflykt till beachen forvandlas till en utflykt till en marknad som blivit istalld och hoppla sa ar vi pa kontoret klockan ett pa formiddagen och sen sa sitter jag dar och klipper och klistrar och researchar kostym till hans film till klockan halv tolv pa kvallen. Det var varan mysiga lediga dag det.

Sa mina forvantningar infor den fyra dagar langa paskledigheten i huset pa stranden med odsliga skogspromenader, vindrickande pa havsutsiktsverandan, kayak, surfandet och annat dom haller jag laga da.

Fast allt ar ratt bra anda.

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh. När man längtat och sett fram emot, så blir det inte som man tänkt... det gör ont i hjärtat det.