lördag 13 december 2008

Fodelsedagsgris

Egentligen ar det val inte min fodelsedag an eftersom jag ar fodd i Sverige och det inte ar den trettonde forran om 100 minuter. Men det ar den trettonde i Nya Zeeland. Och jag fick cupcakes, vin och presenter av mina jobbarkompisar vid tolv igar kvall. Idag fick jag sova rav och fa frukost och paket pa sangen. Fick jandals(som de kallar flipflops har), tva par yogabyxor, choklad och typ varldens storsta badkarskit, vilket var konstigt eftersom vi inte har ett badkar. Men det visade sig vara for att spara till en akabort helg med badkar. En sandaringa romantisk weekend ni vet.

Nu har J satt upp varldens storsta filt over ingangen till koket och agnat typ 15 timmar kanns det som at att baka en tarta.

Efter tarta blir det stranden och sen ikvall champagnepicknick med de fina jag faktiskt har har. Inte riktigt lussebullar och glogg men kanske battre.

3 kommentarer:

stambyte sa...

Grattis på födelsedagen!!

Dagen låter helt fantastisk tycker jag!

egoistiska egon sa...

grattis på födelsedagen!

Haren sa...

Tack!