måndag 8 december 2008

Hej da och hej

Hej da helgen och bla himmel. Hej da bad i oceanernas ocean. Hej da sondagskaffen och skratt. Hej da varldens basta sondagssex. Hej da sista veckan som 27.

Hej och valkommen till mandag med mulet ute och inne. Hej och valkommen till veckan da pojkvannen inte langre har nagon inkomst alls. Hej och valkommen till veckan da vi redan lagat bilen for 2000 kronor. Hej och valkommen till veckan da jag inser att vi inte har rad att aka nagonstans alls mellan jul och nyar. Hej och valkommen till veckan nar jag fyller 28 fucking ar och mamma satter in 1000 kronor till mat.

Update: Hej och valkommen till veckan dar jag forsta dagen fick 70 dollar i dricks och gav dem till min pojkvan for att han ska ha rad att ge mig en fodelsedagspresent. Romantik mina vanner, romantik.

Inga kommentarer: