lördag 17 januari 2009

J har varit ute och festat for forsta gangen pa en halv evighet. Vid femtiden borjade jag fundera lite pa vart han tagit vagen. Och kan ha skickat ett sms i stil med

Where the hell are you?

Sovande pa soffan hemma hos sin bror visade det sig.

Foljande sms har just mottagits:

12.42 Just woke up

12.44 Vomited

12.46 Walking home now. Love you.

Mojligtvis skickade jag ett sms tillbaka dar jag kravde en chokladcroissant och tidningen vid hemkomsten for att ha ett lent humor mot min classy kille.

2 kommentarer:

Jenny sa...

I fredags berättade en av mina jobbkompisar att hennes kille inte kommit hem på hela natten och hon fick inte tag på honom på dagen heller. Hon verkade ändå ganska lugn, jag hade brutit ihop lite.

Haren sa...

Jag brot ihop lite. Mest for att det ar olikt J att gora sa och for att jag ar sa orolig av mig och alltid tanker dodens dod sa fort nagon forsvinner en liten stund. Men nu gor han nog inte om det tror jag.