måndag 16 februari 2009

Film(o)tips

De senaste tolv timmarna har jag sett tva mindre bra filmer. Forst skulle vi ha filmkvall/middag med Bankdirektorn och Fastmannen. Enligt konceptet de lagade middag, vi tog med film. Trott och jobbsliten och i behov av att skratta lite valde jag Happy go lucky for att den sag glad ut pa framsidan. J som ar en filmsnobb skrek av forundran over att jag inte sett Offret och hyrde den. Vi hade omrostning och de andra valde att se Offret. Jisses vilken tortyr... Tre timmar senare var den enda som var glad J som glatt babblade om hur de klippt filmen och yadayadayada. Vi andra var bara stela i kropp och sjal.

Och sen avskydde jag Happy go lucky, vilken jobbig karaktar Sally Hawkins spelar. Och handlingen? Vad var handlingen?

2 kommentarer:

X sa...

JAg tyckte jättemycket om Happy go lucky! ENRAHAAA!

Haren sa...

Enrahaaaa var det enda som var roligt! Men det ar tur att vi alla gillar olika saker eller sa var jag bara pa fel humor.