söndag 1 februari 2009

Mitt liv med en pensionar

Igar jobbade jag heldag. Nagon gang pa eftermiddagen skickade jag ett sms till J for att hora hur hans dag var, det var meningen att han skulle ga pa utomhuskonsert och dricka ol. Men det kande han tydligen inte for;

I've just been to the library and then went for a walk and fed the birds in the park


Nar jag kom hem hittade jag massa bocker om vinproduktion fran biblioteket. Nu ska jag och min pensionarspojkvan ata brunch med vara ungdomliga kompisar som gar ut och festar till det pa lordagskvallar. Sen ska vi gora en pensionarsutflykt till botaniska tradgarden.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Haren sa...

Linn: jag tog bort din kommentar eftersom det ar meningen att min blogg ska vara hemlig, aven om nagon som traffat mig i fem minuter kan lista ut att detta ar jag tydligen. Jag skickar ett mail!

Annalyza sa...

Har ni testat att pussla?