söndag 12 april 2009

Nya Zeelands East Cape kanske ar himmelriket pa jorden. Kanns ratt sa har i pasktider att vara i himmelriket. Det enda trakiga ar att jag inte kanner mig ett enda uns friskare i himmelriket an vad jag gjorde i den stora staden. Sa jag ar ratt stationar har i sangen med utsikt over det stora havet fran alla tre fonstren. Om mitt hjarta kunde sluta sla sa fort, och de dar patetiska svimmningarna kunde lamna mig ifred. Pa tisdag ringer doktorn med lite testresultat och den dar delen av mig som alltid tror det varsta ar ganska radd.

Fisketuren var ju friska luften och J hade pa sig en Skargardsdoktorns troja. De andra fick massa fisk. Jag sag en haj bara meter fran baten(obs kanske 100 meter fran stranden, bada I think not) och elva pingviner och ojade mig over alla fiskar de andra mordade for nojes skull. Sen ville jag bara ligga alldeles stilla och inte kajaka(eehh hajen) eller paskfesta ett dyft. Har blir det inga barn gjorda, bildligt talat.

Inga kommentarer: