onsdag 24 juni 2009

Efter att ha varit sjuk i tva dagar unnade jag mig att stanna hemma en tredje dag for att kunna ha en kvalitetsdag hemma. Typ orka lasa bok eller kolla pa tv, inte bara sova och febersvettas. Har lyssnat Sommar. Och sa gjorde vi en utflykt och kollade pa var bebis pa ultraljud. Jag skrattade hysteriskt i trettio minuter. Alltsa det var helt galet att det ar en liten manniska dar inne som lag och sprattlade oavbrutet och sag ut som en skoldpadda. Med tva fotter, tva hander, en hjarna och ett hjarta. Urinblasa och revben hade han/hon ocksa. Och alla sager val det men alltsa han/hon sag sa ovanligt skitsot ut.

5 kommentarer:

egoistiska egon sa...

ÅH!

Jenny sa...

Åh, det är säkert finaste ungen någonsin! Men du? Lite magebilder är obligatoriskt. Det vet du!

anna sa...

Jag sprattlade också till lite nu. Av glädje alltså. EN BEBIS! Finns det något vackrare? Hoppas ni har det bra, saknar Ponsonby och NZ en massa.

amanda sa...

oh!!!!

Haren sa...

Jenny: Ha! har blir det inga magebilder, well iaf inte an. Jag tror inte att nagon mar bra att se vad som ser ut som en extra stor bilring.