lördag 20 juni 2009

jag dansar aldrig nykter

Efter att mitt illamaende gett med sig for det mesta de senaste veckorna har jag blivit lite sugen pa att ta en ol och ga ut och dansa och sant. Men det gar jag saklart inte, tar en ol. Alltsa ga ut kan jag ju gora nykter men jag vet inte, jag gor nog inte det heller. Darfor var det liksom en skon paminnelse om hur trasigt och jobbigt det dar festlivet kan vara nar jag pratade med tva av mina typ fem kompisar har i formiddags. En hade blivit bestulen pa sin handvaska pa en klubb, med alla nycklar, planbok, massa kontanter, mobil och ny kamera kvallen innan. Den andra hade blivit hemkord av polisen.

Min fredagskvall med jobb foljt av chokladglass framfor datorn kandes helt plotsligt ratt lyckad. Och defenitivt mindre angestframkallande.

Inga kommentarer: