måndag 1 juni 2009

ytterligare ett eller annat skitintressant fakta om mig

79. Jag har hyrt en lagenhet precis efter att en person blivit knivmordad i en knarkuppgorelse i denna lagenhet. Det var en mycket billig lagenhet. Aven mycket laskig.
80. I samma lagenhet forsokte nagon ta sig in genom fonstret pa markplan.
81. Nar det inte gick sa nojde han sig med att blotta sig och tillfredstalla sig tryckt mot rutan.
82. Efter det flyttade vi fran den lagenheten ratt snabbt.
83. Jag har bott pa fler stallen an att jag kan rakna. (ja jag hade IG i matte c)
84. Jag slarvar med att borsta tanderna ibland.
85. Och har inte gatt till tandlakaren pa nio ar.
86. Dock har jag savitt jag vet aldrig haft nagra hal.
87. Kanske har jag tio eller mer hal i tanderna nu.
88. Jag har en Bastis med stort B och ungefar tio bastisar med litet b.
89. Nagot som irriterar mig massor just nu ar att det inte gar att fa ett nytt svenskt pass i NZ. Jag maste aka till Canberra i Australien.
90. Jag behover sova nio timmar for att kanna mig utvilad.

Inga kommentarer: