fredag 3 juli 2009

skal, prost, cheers

Forfest hemma hos oss ikvall. Nio personer exclusive mig shottade i sig fyra flaskor vodka och tomde ett flak med ol. Jag ville mest ga in i sovrummet och vila. Men J papekade att det var oartigt. Men alltsa ekjuuuse moi men jag har aldrig varit nykter med fulla manniskor och det ar sa himla svart. Allt i fran folk som jag knappt kanner som vill kramas pa fyllan, till andra som vill prata ut och sen hur pinsamt det blev nar Js chef aka den oscarsnominerade regissoren kom och alla blev liksom starstruck och jattekonstiga. Jag sprang rundor och plockade flaskor och stallde fram mat och torkade upp spill. Alltsa lofte: nasta gang ska jag inte vara trakig eller upplockerska. Och jag ska ga med ut. Eftersom jag typ ska vara nykter i nat ar till med ammning och sant sa kanske jag lika val kan lara mig att det gar att ha kul. Bli en levande slogan for nan slags hogstadieforelasningsturne typ. Men nu sitter jag mest och oroar mig over om J kommer hem i natt eller inte.

Inga kommentarer: