fredag 18 september 2009

Jag ska bara

Ah vad jag maste ta tag i min egen situation. Visst nu ska jag bara jobba nagra manader till innan jag ska vara foraldraledig. Men att jag latit det ga sa har langt. I mer an ett jakla ar har jag intalat mig sjalv att jag snart kommer att fa ett annat jobb. Men hur hart har jag verkligen forsokt om jag ska prata allvar med mig sjalv? Och sa sitter jag har pa en fredagsmorgon med onda fotter och lite angesttarar i ogonen for att jag maste ga dit idag igen.

Min ineffektiva sida ar nog det jag skams mest over vad det galler mig sjalv alla kategorier. Till och med mer an att jag hade pa mig en langkjol igar.

1 kommentar:

Miss Baglady sa...

Åhh jag vill också byta jobb. har liksom semisagt upp mig men ändå inte fått tummen ur.

Dock inte gravid :(

*tar tag i det på måndag*