fredag 4 december 2009

Jag vill, jag vill, jag vill

Har hittat biljett till London. Drygt 10 000, jag borde boka det är vad jag verkligen borde göra. 1 maj till 9 juni i Europa. Allt jag vill göra. Äta och promenera i London, sola med P i Barcelona och kanske en liten sväng till Marseille eller kanske hellre Berlin. Sen är det ju pappor och mammor och brorsor i olika delar av Sverige och vännerna. Men måste nog tänka ut en bra övertalningstaktik tills J kommer tillbaka från jobbresa i morgon, tror att han kommer att tycka att det är lite länge. Inte utan mig men utan bebisen såklart.

2 kommentarer:

Emma sa...

Härligt, do it girl! Om han knorrar kan du alltid spela "Men jag har ju lämnat mitt land och min familj för din skull"-kortet. Kanske inte den bästa stämningshöjaren men brukar funka och är man gravid får man säga sånt..

Haren sa...

Jag har redan bearbetat lite med det kortet och faktiskt ja, man får säga vad man vill när man är gravid. Hormoner vettu kan man säga efteråt och rulla med ögonen.