onsdag 31 mars 2010

Secret diary of a housewife

Oj här händer det mycket. Någon stal våran soptunna för några veckor sedan. Nu har jag beställt en ny från kommunen, det fanns ett särskilt formulär på deras hemsida för stulna soptunnar. Ska bli skönt att slippa smyga ut i skydd av mörkret och slänga bajsstinkande påsar i grannarnas soptunnor.

Jag vet inte jag, om jag slänger in en crush på en granne och brist på sexliv med mannen i mitt liv. Säg att jag råkar hångla med grannen och så gör mannen i mitt liv och jag slut. Fast sen i slutet så kommer vi på att vi älskar varandra ändå och så där. Ja då skulle det nog kunna bli en spännande chicklitbok av mitt liv. Det där med stinkande blöjpåsar gör det lite socialrealistiskt och så där.

Nu ska jag laga lunch till min man. Tudilu!

Inga kommentarer: