måndag 12 april 2010

Två saker som jag trodde var rätt överdrivet innan jag fick barn var snacket om hur lång tid allting tar och hur jäkla mycket tvätt ett så litet barn kan dra ner. Tji fick jag för det verkar inte bättre än att det stämmer rätt bra, i alla fall för oss.

Det här med hur lång tid allting tar gjorde att jag inte hann med hälften av det jag skulle velat i Melbourne. Men det är helt okej. Det här med tvätten är mindre okej. Det tar aldrig slut, i själva verket så växer det bara, fast vi tvättar hela tiden.

2 kommentarer:

emma sa...

ja visst är det sjukt? man hinner verkligen ingenting. tur att man inte har nån hobby! och tvätt hänger det överallt, en torktumlare hade varit käckt. fascinerande det här med bäbisar.

Haren sa...

Hoppas att Freja är en gullunge och att allt går bra!