fredag 9 juli 2010

Varför man inte har en modeblogg





Eh, man fattar inte hur man tar kort på sig själv och sin modebloggsoutfit. Man köper heller aldrig några nya kläder och dagens outfit skulle bli jävligt tråkig efter fyra fem dagar. Man har även tvätt och bärselar i bakgrunden till sina modebloggsbilder. Men alltså vilken klänning? Har redan bestämt att det inte blir den gröna, passar bara barbent med höga klackar på sommaren.

ps. notera att min modebloggspose är lite från sidan med ena handen i fickan. Dör!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Tjusigt! Jag hejar på den sista, är det ett blixtlås fram?

anydaynow sa...

tycker också sista var fin. och tvåan! tjusig kjol. dock synd att man inte kan se överdelen. mvh/ en annan modebloggs-novis

egoistiska egon sa...

Ngn av de två sista!

Haren sa...

Visst är det blixtlås, egentligen ska det sitta i ryggen men eftersom jag är en sån spexig och modebloggig tjej så har jag kommit på att jag gillar klänningen bättre på fel håll.

Lite tuttchock-varning på tvåan, om jag inte vågade visa bild på det så kanske det är ett tecken på att jag inte borde ha på mig den.. Okej, den sista då kanske.

Kvartsliv sa...

Ja! Sista!

Underlandet sa...

Håller med! Någon av de två sista.