lördag 25 september 2010

Där i tisdags kväll trodde jag liksom att det värsta av den där magsjukan var över. Jag tänker att det bara går att vara magsjuk i en dag. Icke. Sen går det att få fyrtio graders feber och fortsätta och fortsätta att spy så fort jag luktade på ett glas vatten. J fick bära mig till bilen på tredje dagen och ta mig till doktorn. På femte dagen känner jag mig i form att sitta upp, det är ju bra. Och jag ser rätt smal ut också, det är med bra.

En dålig sak är att jag fått mina första jobb utlagda och nu har spytt bort fem dagar som jag kunde jobbat. Nu blir det stress. Åh, hata stress. Inte missa deadline på första jobben, bitte please.

3 kommentarer:

Colombialiv sa...

Å nej! Har du fått någon dunderkur av doktorn?

anydaynow sa...

åh fy, i feel you. alltså, fem dagar?! hoppas innerligt att min misär inte varar lika länge.

krya på dig och lycka till med skrivandet. du fixar det! kram

Haren sa...

Doktorn gav duktigt med dunderkur. Kan fortfarande inte äta mer än en bebisportion eller promenera mer än tjugo meter typ men ändå, det känns ju som att jag kommer att överleva. Och det är bra!