onsdag 1 september 2010

Gör som alla andra

10 FAVORITER
Färg: Svart eller grönt eller i går köpte jag en turkos kofta och den var med fin.
Mat: Kronärtskockor, tofu och sockerärtor just nu.
Band: Härmar Underlandet och säger bredband.
Film: Reality bites var min favvo när jag var en ungdom och sen dess har jag inte skaffat nån ny favvo.
Bok: Kan omöjligt välja.
Sport: Fotboll såklart.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Same shit different day men älskar fredagskänslan.
Glassmak: Mint and cookiesmash.
Tid på dygnet: Lunch.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Hälta hälta glad och irriterad.
Smak: Kaffe.
Kläder: Underkläder och min killes kofta. Den hängde i vardagsrummet och det var kallt att vara halvnaken. Nu har Trollet snorat ner den och jag stressar över om J hängt fram den för att ha på sig på viktigt möte i dag.
Bakgrund: Min grannes konstanta gitarrplinkande.
Nagellack: Rester av guldigt på tårna.
Tid: 8.19.
Omgivning: Leksaker överallt.
Irritationsobjekt: Alla papper som ligger och dräller på köksbordet.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Icke.
Brutit mot lagen: Kanske några gånger då.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Inte sen jag var elva kanske.
Varit med på tv: Mina ben faktiskt och så har jag varit asful statist i blå puffig balklänning i indisk film och den kanske har gått på tv.
Kysst någon du inte känner: Du skojar med mig aprillo? Hur många som helst. Jag var väl också ung en gång.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min kille, mamma och bästis.
Du tycker om: Min kille, min unge och min bror.
Du inte gillar: Alltså jag känner ju inte henne men jag stör mig mycket på Maud Olofsson(nytt bevis på att något är fel på na, hennes favvobok är En blomma i Afrikas öken) och eh sen kommer jag inte på nån mer. Snäll i dag. Eller ju nu i valtider så måste jag väl nämna att jag inte gillar en endaste sverigedemokrat men det blir väl tyvärr betydligt fler än två personer.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe alla gånger.
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN
Att Trollets nästa tand ska titta fram, så att hon kan sluta vara TerrorTrollet.

Inga kommentarer: