tisdag 7 september 2010

Koncentration nu dårå

Åh, tydligen så måste jag bara bryta ihop lite över bristen på karriär och framtidsutsikter för att universium ska lyssna på mig. I morse fanns det där mailet jag väntat på så länge i inkorgen med en sorglig förklaring till varför det dröjt så.

Så nu kokar vi kaffe och vässar hjärnan för att göra ett perfekt arbetsprov. Sen håller vi alla tummarna för att det här perfekta jobbahemifrånjobbet är mitt.

Och har jag sagt hej innan jag är över bäcken nu. Då, då bryter jag ihop lite, det gör jag. (Har kanske redan sett framför mig hur hela familjen lever på MIN lön på vacker strand i billigt land ett litet tag)

ps. min mamma har bokat biljett och tänker verkligen stanna i sex månader. vet inte vem som mest kommer att vara värd en medalj efter de sex månaderna, jag? J? mamma?

3 kommentarer:

Anna sa...

Så länge det inte är Trollet som är värd en medalj ska det nog gå klart!

Jenny sa...

Håller tummarna för det där jobbe!

anydaynow sa...

Håller också tummarna jättehårt!