fredag 3 december 2010

Day 19 - Something you regret

Ångra sig schmångra sig liksom. Äsch, slöseri med tid kanske. Kanske kan jag ibland tänka att jag på ett sätt slösade bort min tid med mr X alldeles alldeles för länge, alla timmar jag slösat bort med slösurfande och tv-tittande. Men på det stora hela är jag inte en person som ångrar. Mycket för att jag oftast gör utan att tänka. Bokar resor och åker. Flyttar till nya länder. Lämnar. Skapar nytt. Vet att det går att bygga nytt. Men det går också bra att återvända. Bra på att ta vara på möjligheter. De flesta beslut betyder inte att något är definitivt. Det enda som är för alltid, helt definitivt, är ju att skaffa barn. Och det kommer jag absolut inte att ångra(även om jag gör det en millisekund varje gång hon får en tand, har öroninflammation eller är urtrött men vägrar sova och istället storskriker mamamamamamamamamamamamama i fyrtio minuter).

1 kommentar:

Jenny sa...

Nu har jag sett rebeckas hår! Fint!