fredag 31 december 2010

Gott nytt år

2010 var nog mest bra. Jag gjorde massa vuxna grejer, födde barn, förlovade mig, tog körkort och fyllde trettio, i den ordningen. Sen var det ju alla grejer jag inte gjorde, jag reste inte mer än till Sverige och jag kämpade inte på speciellt mycket med den där så kallade karriären.

Lite svårt har det varit med. Allt som jag hörde innan, om hur barn sliter på förhållande och hur trött jag skulle bli och som jag avfärdade som överdrifter, visade sig inte vara något annat än väldigt sant. Att vi avslutar året med att vara sugna på ett barn till måste vara ett tydligt tecken på att människan är helt galen.

2011. Då, alltså då! Då måste vi ha mer tid tillsammans i vår familj. Jag ska resa! Det är egentligen allt jag verkligen vill. Sen så ska jag läsa mer. Och köpa grejer till mig själv. Bli helt grym på att laga mat. Dricka champagne ofta. Och vara snäll.

1 kommentar:

mikebike sa...

Gott nytt på dig också. Låter som en bra plan det där.