söndag 3 juli 2011

Bara gört

Jag har ett gigantiskt frilansjobb att ta tag i den här veckan. Och två jobb jag verkligen vill lämna superansökningar till. Vilket är lite synd då mina kille har sin enda lediga vecka i år och vi tänkt hinna hänga en massa och kanske roadtrippa lite. Men bra för att jag slipper känna mig så himla värdelös, eh arbetslös.

Men ska hinna med en långlunch och en bio på dagtid tillsammans när Trollet är hos dagmamman. Ska.

Okej börjar jobba nu. Söndagkväll klockan tio i sju. Flitens lampa lyser och allt det där.

Over and out.

Hej då.

2 kommentarer:

inte skyldig sa...

Jag sitter här på andra sidan jorden och sliter jag med. Du å jag!

Haren sa...

Men inte skyldig, det känns som att du alltid är mycket flitigt. Jag är bara mycket flitig väldigt sällan. Men den här veckan måste jag slita. För då får jag nytt uppdrag nästa vecka och kan fortsätta att vara flitig. Micket bra det.