lördag 5 november 2011

Living la vida loca

Micket nöjd med min redighet i dag.

Har 1. Sålt massa korvar 2. Storhandlat 3. Tvättat och hängt två maskiner tvätt 4. Fått barnet att somna tupplur hemma i sängen 4. Slagit in födelsedags-, välkommen till världen- och tack för att du är en sådan bra kompis-paket som ska postas 5. Mailat tryckeriet och sagt vilket papper vi (eh ljug, inte vi utan J) vill ha till våra bröllopsinbjudningar 6. Skrivit ihop en lista med adresser så att vi kan posta inbjudningarna så fort de är tryckta.

ps. Inbjudningarna förresten så sjuhukt fina och snygga månitro. De rymmer till exempel Vickan och Daniel, en rugbyspelare och en dam i baddräkt. Den eminenta kvinnan som skriver Colombialiv-bloggen, hennes man är det som gjort dem. Bara ett litet tips om någon behöver få något sjukt flott gjort. Dock vill ej lägga upp exempel på bloggen eftersom det vore obehagligt om det skulle visa sig att det i alla år hängt en galen stååålkär här på bloggy som skulle dyka upp och försöka stoppa vigseln. Eftersom stalkern säkert är jättekär i mig och min charmiga, roliga och absolut inte gnällig personlighet menar jag.

6 kommentarer:

Anna sa...

Sålt korvar..?

Haren sa...

Eh, sålt korv heter det väl kanske. Men iaf hehe för att samla in pengar till dotters dagis. Ej som att det är mitt jobb att sälja korv.

Anna sa...

Oj nu såg jag ditt tidigare inlägg. Om dagiset alltså. Vad segt att nån sa att du såg gravid ut, haha. Så säger man ju bara inte! :-)

Annika sa...

Det är en sån sorg att jag inte kan komma på ditt bröllop. Blir så ledsen när jag tänker på det. Åh vad jag ska fira dig när vi ses.
Kärlek och pussar

Colombialiv sa...

Det ÄR sjukt snygga inbjudningar. Du får lägga upp dem när bröllopet väl har varit istället.

inte skyldig sa...

Gu så kul att Oscar har gjort inbjudningarna! Man blir ju mkt nyfiken på att se.