lördag 17 december 2011

Sicka viktiga bryderier va

Nu har jag en mycket viktig fråga. En sån fråga som kan förändra världsordningen ni vet. Shellac, har ni provat det? Har ju förstått att det är da bömb enligt vissa modebloggare. Men vem är jag att lyssna på modebloggare.

Jag hade tänkt att fixa mina naglar själv till bröllopet pga snål. Men den senaste veckan har jag kommit på att jag brukar få till mina tår väldigt likt den stil Jennys man och Johannas dotter kör med. Så vid närmare eftertanke, kanske inte. Och jag har fått ett presentkort på flott spa. Men här i stan, så skulle behöva fixa till mina trasiga naglar kanske fyra dagar innan bröllopet. Håller shellac garanterat så länge, eller finns det ändå risk att jag kommer ha fula naglar på bröllopet.

mvh bridezilla

4 kommentarer:

amanda sa...

Det håller hur länge som helst. Jag gjorde mitt i augusti och det sitter fortfarande kvar, med viss utväxt dock hehe.

Blir inte ens några repor. Håller sig fint längre än det behövs, naglarna växer för fort.

Om man ska ta bort det får man typ bada i aceton!

Haren sa...

Perfa. Tack, tack!

Anonym sa...

Håller absolut i 4 dagar och blir jättefint!

L i i i O sa...

Snygg blogg (:
följa varandra via bloglovin ?


// http://liiio.webblogg.se/