söndag 26 februari 2012

Materialist - ja visst!



Most wanted Wellingon:

Har just grinat i en halvtimme över att Trollet har kraschat skärmen på min dator. Helt medvetet. Jag skällde på henne för att hon kletade mat på väggen. Genast klättrade hon upp på skrivbordet och välte datorn. Det gick på en halv sekund. Någon som har någon aning om vad det kan tänkas kosta att byta ut glaset(säger man ens så?) på en iMac. Skärmen är alltså inte sprucken utan i tusen bitar. Har skickat iväg hennes far till lekplatsen med henne för att jag cirka är så förbannad att jag ej vill se na.

Och tänk i går var hon så sockersöt som på bilderna ovan. Det går upp och det går ner va.

*tar ett djupt andetag och tänker att det är ju tur att vi har hälsan osv* Ledsen smiley.

3 kommentarer:

Kiwigirl sa...

Åh, fy så retligt!
MEN det går och fixa nytt fast jag tror det kostar en slant dock. Fattar att du är typ superarg!

Haren sa...

Well, well så länge det kostar mindre än att köpa en ny. Hoppas det.

Colombialiv sa...

Åh. Unge säljes till högsrbjudande, typ. Hoppas lagning går.
Kram!