onsdag 2 januari 2013

Går och lägger mig istället

Avskyr att jag är helt computer illiterate. Två saker som ger mig ångest på jobbet: 1. jag måste sakna den hjärnhalva som behövs för att lära mig att behärska Photoshop till fullo 2. min hjärna i största allmänhet tycker inte heller om Excel. Alls.

Bekännelse. Ibland tar jag med mig jobb hem och tvingar min man att fixa till det. Min man är ett geni. Både vad det gäller datorer och formgivning. Tur för mig. Tyvärr är ju min man bortrest den här veckan. Och tydligen reder sig inte en riktig kvinna själv.

Hoppas att jag inte får sparken snart. Det vore trist.


3 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, skrattar hjärtligt då jag är precis likadan! Hyfsat smart, men när det gäller photoshop och excel (som typ ALLA andra verkar kunna!) måste jag be om hjälp. Gång på gång... Lycka till! ;)

mikebike sa...

Men hallå. Excel. Ingen förväntas väl kunna både excel och photoshop. Det tillhör ju två helt olika typer av människoområden.

Haren sa...

Hanna och Mike: Tack. Och Mike jag kommer att citera dig på nästa utvecklingssamtal på jobbet om, ehm, denna oförmåga skulle tas upp.