måndag 30 maj 2016

Måndag

Inte ofta en känner den måndagspepp jag upplever idag. Detta pga följande:

Jag ska äta lunch med min gamla kollega från NZ som är på semester i Sverige.

Vi ska till Liseberg med jobbet i em! Jag älskar Liseberg pga child at heart osv.

Två ynka arbetsdagar kvar till semester. Sen åker vi på onsdag! (PS . Gör inte inbrott hemma hos oss pga folk kommer bo här). Plus plus plus Asien! har längtat dit sedan jag sist var där, för rätt länge sedan nu, min favoritkontinent alla kategorier. Kommer ju ångra denna tidiga semester när jag sitter själv på kontoret i juli men känns ju gött för stunden. Och barnet är så förväntansfull. Älskar att hon gillar att resa. Mycket praktiskt att hennes två hemländer verkligen ligger på motsatta sidor jordklotet och att vi gjort ett antal riktigt långa flygresor. Det gör att både hon och vi tycker att en flygresa med ett byte och sammanlagt restid på femton timmar är noll jobbigt i jämförelse.

1 kommentar:

Victoria sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)