måndag 12 februari 2007

Bra-go

Den här nya bloggen jag skaffat ser ut som bajs. Men så känns mitt liv symptomatiskt ganska så mycket som bajs just nu. Men jag ska göra den fin snart.

Jag fick ett sms till slut. Inte det finaste men nog för att jag skulle orka pallra mig upp vid tresnåret. Tvättar så att jag kan ha fina kläder i London till helgen(nästa alltså; det blir så när man ständigt lever för helgen). Promenerade till affären. Meningen var att jag skulle handla riktig mat. Jag handlade 1 liter mjölk(att ha i kaffet), ett paket bragokex, en mjuk pepparkaka, 1 liter lyxjuice och ett gäng ägg. Så går det alltid om jag inte skiver en vuxen shoppinglista. Nu är jag fullproppad av fika och sitter med ett Bourdieu dokument öppet och ett c-uppsats dokument. Nu måste jag köra igång. Anja vann ju.

Och just det mina lår har nog ingenting att göra med att jag är byggd för utförsåkning utan mer med att jag älskar bragokex. Fint så.

Inga kommentarer: