torsdag 22 februari 2007

Oh what a wonderful day

Bra saker jag gjort idag:

Dammsugit, bäddat, städat bort alla mina kläder som låg och skräpade, skrivit på min hemtenta, jobbat och tjänat pengar, lyckats övertala tre vänner på en eftermiddag att vi borde åka till NY och att jag ska boka biljetter i morgon, hjälpt en kompis med ett pressmeddelande

Dåliga saker jag gjort idag:

Ätit en kladdkakemuffins, beställt en prenumeration på Elle som jag egentligen inte ville ha, skickat in en ansökan om ett kreditkort som jag inte har råd att ha, klagat, haft ångest över hela mitt liv, nästan frusit ihjäl, skickat min hemtenta till min smartaste vän och i princip krävt att hon ska reda ut det åt mig

Imorgon ska dom där 1995 kr biljetterna till NY bli mina. Och jag ska slipa på hemtentan till perfektion. Jag ska inte ha ångest. Över något.

Inga kommentarer: