torsdag 22 mars 2007

Jag, Henke och Irish

Kom just på att Irländaren från i helgen lade in mig i sin telefonbok som Henrik "Henke" Larsson. Hur jävla sjukt är det? Att han antagligen ville hångla upp mig bara för att han var ett gigantiskt Celticfan och jag är svensk och därmed någon slags förlängning av Henke, i hans sjuka tankervärld alltså inte i verkligheten. Det är i sanning sjukt hur den mannen ses som gud där. Men jag skulle ju inte komma på tanken att hångla med nån bara för att de kom från samma land som min idol. Och lägga in dom i min telefonbok under idolens namn. Mycket konstigt. Eller så ville han egentligen bara se efter hur det var fatt med svenska flicka myten. Han fick inte ta del av hela svenska flickan och dagen efter förlorade Celtic borta mot Falkirk. So not such a lucky weekend.

Inga kommentarer: