onsdag 21 mars 2007

Jag vill knarka

Ont i magenkänslan. Vill ha blommiga klänningar. Blommiga tapeter. Ett blommigt liv. Ödets ironi känslan när A som jag längtar ihjäl mig efter kommer hit nästa helg när jag ska till Umeå. Och A ska till Frankrike när jag kommer till Göteborg veckan efter. Som tur är kommer A upp igen dagen efter jag återkommer från Madrid. Åh ta mig dit nu. Madrid. Blommor och blommiga klänningar.

Idag har jag sovit, pratat i telefon, skickat in ett redan färdigt PM. Haft ångest över att jag inte pluggat. Ångest över att jag känner mig så distansierad till mig själv. Som om jag inte ens var på riktigt. Ätit frukost kl 15. Snart gå och möta Bästa grannen och åka till jobbet med henne. Längtar efter att få krama henne. Hon är så jäkla fin i allt ont i magen.

Ta mig bort någonstans vart som helst. Gärna längst bort.

Inga kommentarer: