torsdag 26 april 2007

Den promiskuösa

En vän skickar ett kedjebrev. Jag blir lugn. Allt kommer att bli bra. För jag är bra. Stjärnorna säger faktiskt det.

Sagittarius- the Promiscuous One

Spontaneous. High appeal. Rare to find. Great when found. Loves being in long relationships. So much love to give. Not one to mess with. Very pretty. Very romantic. Nice to everyone they meet. Their love is one of a kind. Silly, fun and sweet. Have own unique appeal. Most caring person you will ever meet. Amazing in you know where..!!! Not the kind of person you wanna mess with- you might end up crying.

Det absolut roligaste är att jag tydligen är världens trevligaste mot alla men samtidigt får folk att grina. Lite motsägelsefullt. Men va fan jag köper very pretty, silly, fun, sweet, unique och absolut amazing in you know where. Visste ni att alla skyttar var snygga. Att det går att utläsa sånt i stjärntecken. Men det måste vara dagens högteknologiska fantastiska samhälle som skapat möjligheterna för dessa framsteg.

Men mest av allt älskar jag rubriken Sagittarius- the Promiscuous One. Det är bara att säga till om ni vill bli kategoriserade. Jag delar gärna med mig av dessa fantastiska horoskop.

2 kommentarer:

Johan Sundström sa...

Det är bergis inte lika mycket hor- i horoskopet för lejon; vi brukar ha mer horrorskop, påstås vara ledare, bestämmande och jag vet inte vad.

Någon som begrep sig på sådan där horriskåptech förklarade att jag är låtsasvåg, en gång. Bergis därför jag åtnjuter en låtsasvikt också, som suttit fast kring de sextio sedan så länge jag minns, ungefär.

Haren sa...

Leo - The Lion
Great talker. Attractive and passionate. Laid back. Knows how to have fun. Is really good at almost anything. Great kisser. Unpredictable. Outgoing. Down to earth. Addictive. Loud. Loves being in long relationships. Talkative. Not one to mess with. Rare to find. Good when found.

Inte så mycket hor. Men inte heller så mycket horror. Den som kom på horoskop måste varit en lustig prick.