torsdag 31 maj 2007

Glamour(ös) hårborttagning

Nu har jag kolervaccin som får mig att må illa blandat med nervösexcalterade fjärilar i kroppen. Jag ska träffa min man om sex timmar. Vi ska pussas bland torn och tinnar. Gå till alla mina favoritsecondhandbutiker och jag ska förhoppningsvis handla minst fyra väskor. Sen åker vi till landsbygden och bor på hotell med bastu på rummet. Så tror han att han impar på mig. Jag avskyr att basta men det säger jag ju inte. Bara om han börjar piska mig med ett björkris.

Ett hett tips till alla kvinnor: Köp inte hårborttagningkrämen Glamour om ni är fattiga och tycker att halva priset jämfört med Veet är strålande. Den fungerade inte. Jag vägrar, okej vågar inte, vaxa. Min hud tål inte rakhyvlar. Nu kommer jag fram till min darling som en prickigkorv utan hår. Kanske borde jag sluta vara ett sånt offer.

Tack och hej leverpastej på ett litet tag bloggen

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ha det förbannat djävla bra, darl!

Å sa...

You will be missed... Men pussa honom gul och blå ;)