torsdag 10 januari 2008

To strange

En av mina bästa vänner har startat en blogg. Hon vet inte om att jag har en. Om hon inte väldigt mystiskt har hittat den och inte sagt något. För våra bloggar heter typ samma eller ja förutom första och sista ordet då, även om de tillsammans bildar den korrekta lydelsen. Då undrar jag om hon försöker säga mig något(moi beeing paranoid oh yeah) eller om vi bara tänker läskigt lika. Läs för bövelen känner jag henne rätt blir det en humorblogg av rang med tiden.

En sak till, Darjeeling limited, se!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och lyssna, för vilken musik filmen hade! Kortfilmen var mycket bra, hade hoppats på att den skulle följas av två till om de andra bröderna innan huvudfilmen.

Haren sa...

Men jag vet! Musiken var halva filmen minst. Gillade med kortfilmen.

Anonym sa...

Jag gick direkt hem för att hitta låtarna. Och, Jason Schwartzmans gråa kostym och svarta skjorta fick mig dagen därpå att reaköpa en grå kostym, och en svart skjorta hittade jag i mitt förråd. För jag hade läst, att en svart skjorta är svår, endast för sådana som svarar "Let me think about that" när de får frågan "What's wrong with you?".