onsdag 19 november 2008

I dag har jag....

* Haft daligt morgonhumor.

* Druckit kaffe och barsmoothie till frukost.

* Skallt pa J for att han inte kan planera sin ekonomi och sedan kant mig lika delar uppgiven och lika delar elak.

* Tagit en promenad.

* Druckit cappuccino och atit croissant pa nytt favvocafe.

* Lanat fem nya bocker pa biblioteket, alla hade blommor pa framsidan.

* Atit pastasallad till lunch.

* Kopt bensin for mina sista tio dollar och pussat J hejda.

* Oroat mig over att jag pratar svenska som en kratta efter tre manader har. Maste skaffa mig i alla fall en svensk kompis har. Pa riktigt sa ligger orden fel i munnen nar jag pratar svenska pa telefon kanske en gang varannan vecka.

Nu fortsatter denna spannande dag i ett spannande liv med en rask promenad till min arbetsplats och sedan jobb.

Inga kommentarer: