lördag 29 november 2008

Iaktagelser

Dagens aktivitet innan jobb ar antingen stranden eller handla julklappar. Sa fel det kanns. Handla julklappar samtidigt som det ar strandenvader.

J petade just pa mitt bleka lar som gjorde en liten skakrorelse och sedan mumlade han nagot om att jag borde ga pa gym. SAY WHAT???

Bankdirektorn sa till mig pa telefon idag nar vi diskuterade vilken dag vi ska ga pa balett nasta vecka(jovisst jaligt kulturella serru, ville bara beratta det) apprapa ingenting att jag ar en helt annan person an den han larde kanna for sex ar sedan. Ja tydligen har jag blivit lite housewify och liksom balanserad. For sex ar sedan da undrar jag? Sexuellt frigjord om man ska saga det fint, galen och partyprinsessa sager han. Som tur ar gillar han bada mig lika mycket ivrigtforsakrar han. Jag ar missnojd med housewify och far det lite bekraftat for tio minuter sedan nar J inte vet hur man anvander var tvattmaskin. Hur gick det till? Att vi har bott har i sex veckor utan att han har tvattat en enda gang?

Inga kommentarer: